Graag nemen we uw volledige financiële administratie voor onze rekening. Op deze manier houden we inzicht in de ontwikkeling van de resultaten van uw onderneming. Waar nodig kunnen we tijdig bijsturen.
Ook kunt u zelf uw administratie bijhouden, al of niet inclusief de BTW-aangifte. In principe maakt het voor ons niet uit met welke software dat gebeurt. Na afloop van het boekjaar verzorgen wij de controle van uw administratie en stellen de jaarcijfers op.
Of u zzp’er, hovenier, meubelmaker, handelaar, lasser, schilder, bouwvakker of een andere onderneming voert, als eenmanszaak, BV of V.O.F., u kunt altijd bij ons terecht. Indien gewenst, verzorgen wij naast fiscale zaken als inkomstenbelasting, BTW en vennootschapsbelasting, ook uw salarisadministratie met bijbehorende loonaangiften.
Kortom een allround kantoor.
Voor vraagstukken die onze kennis en kunde te boven gaan, schakelen we andere vakspecialisten in/ vragen we hulp en advies aan andere vakspecialisten.Ook kunnen we een beroep doen op onze branchevereniging NOAB waar ons kantoor bij aangesloten is.
Neem vrijblijvend contact met ons op voor een afspraak.
Administraties | Belastingaangiften | Advies |
Verwerken van financiële administraties | Inkomstenbelasting | Advies met betrekking tot het voeren van administraties |
Verwerken van salarisadministraties | Vennootschapsbelasting | Fiscaal advies |
Opstellen jaarrekening | Omzetbelasting / BTW | |
Loonbelasting | ||
Dividendbelasting |